‘Efsane Kasım’da 8 milyar TL tasarruf
Bugüne kadar 400 binden fazla işletmenin dijitalleşme yolculuğuna eşlik ettiklerini ve sektörde pek çok yeniliğe imza attıklarını belirten Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, bu yılki ‘Efsane Kasım’ hakkında detayları ve hedefleri paylaştı. Özgün, “Kasım ayı iş ortaklarımızın en çok ciro yaptığı, müşterilerimizin ise en avantajlı fiyatlarla alışveriş yaptığı dönem. Bu yıl sipariş edilen ürün sayısının 45 milyona çıkmasını ve indirimli alışverişlerle hane ekonomilerine 8 milyar TL tasarruf sağlamayı hedefliyoruz. Bu kasımda tüketiciler, satın aldıkları ürünü, farklı bir platformda daha uygun bulduğu takdirde aradaki farkı iade edeceğiz. Müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı misyon edinmiş bir şirket olarak ‘Başka yerde arama, en iyi fiyat garantisi burada’ diyoruz” ifadelerini kullandı.
Kasım ayı boyunca Hepsiburada, “başka yerde arama” sloganıyla müşterilerine ‘en iyi fiyat garantisi’ sunarak, güvenle alışveriş yapabilecekleri bir platform sağlamayı hedefliyor. Hepsiburada satıcılı seçili ürünlerde geçerli olan bu fırsat, müşterilere rekabetçi fiyatlar sunmayı amaçlıyor.
Yorum gönder